Imorgon händer det grejor!

Japp, jag mejlade en som säljer en iPhone för 2500, så vi ska se om han svarar, så vi eventuellt kan hämta den ikväll/imorgon. Sen fick pappa ett mejl från cdon.com att min Welcome To Humanoid City Live DVD kommer i morgon. Iih, jag längtar! Ska bli spännande att se om jag kom med, de sägs att dom har filmat från varje stad, och tänk då om dom filmat från bussen i Göteborg! Då kommer jag garanterat med, hihi!

Har även mejlat Johan nu, så jag hoppas du fick bilderna och gillar dom!

Ni får en dagens låt, eftersom det känns som om det var en evighet sen jag la in en låt här, fast jag gjorde det ju i torsdags..


Silverstein-Apologize.
(Det är en cover, för er som undrar det.. kommer inte ihåg vem som gjorde orginalet.)

Sen får ni även en av mina bilder på Anna Anka och Eric Saade.

Comments
Evelina

Det är Timbaland & One Republic som tillsammans gjorde originalversionen av Apologize :) Men covern tycker jag är mycket bättre! Det är mer min typ av genre.

2010-07-26 @ 01:48:46

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback