iPhone 3G

Vi ringde till honom som säljer den, vi ska ringa om knappt en timme igen, och bestämma att vi ska hämta den idag. Eller, iallafall kolla på den, men då blir det ju att köpa den, tror jag. Ska iallafall ha med mig pengarna.

Idag när jag vaknade vid halv elva, så sa pappa att jag skulle fixa mig så vi kunde åka till Center Syd. Jessica, Teddy och Linnea fick ett par skor, och sen fikade vi på Center Syd. Tog en kladdkaka, min favorit, som jag inte ens orkade äta upp! What's wrong with me?.. Sen gick jag iallafall in på Skivlagret, och kollade efter Tokio Hotel's nya live dvd (som skulle komma idag, men den kommer väl i morgon då..) men dom hade inte fått den! Sen åkte vi typ hem. Och nu är jag här..

Vad ska ni hitta på, denna fina dag? (:

Comments
lydia

sv: Åh :D Varför har du inte träffat han tidigare ? :o

Ja han är så mysig när han pussar en c:

Tack detsamma !

2010-07-20 @ 17:31:37
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback