it's been a long day.

..och den långa dagen ska snart avslutas. Vi har precis borstat tänderna, och redigerat klart bilder som jag ska dela med mig av. Några enstaka, iallafall. Ni kan inte få alla på en gång. Annars har jag bara fixat med designen, varit ute på en till fotorunda med My och sånt sen vi kom hem från cement. Så, jag har många bilder. Designen ska snart ändras igen, jag vet på ett ungefär hur jag vill ha det nu.

Annars tänkte jag svara på en fråga som jag fick av Felicia. Hon undrade vad boken jag köpte (andreas carlsson live to win) handlar om.

svar: Det är en självbiograf. Han skriver om vad som hänt i hans liv, och så skriver han om de olika mötena med olika kändisar, som han skrev låtar till, som gjorde han till världens störste låtskrivare. En av låtarna (som jag tror var hans första stora låt som han skrev) heter faktiskt Live to Win. Så, han skriver alltså om låtarna som gjorde hans liv. Jag har inte hunnit läsa den än, men man kan läsa det på baksidan. Och så har jag bläddrat igenom, och kollat på de få bilderna som han har med. Sen har han vettiga budskap i boken, innan ett nytt kapitel börjar!

Men här kommer lite bilder iallafall.





Ignorera att jag är så smal att det är äckligt. Jag måste bli lite mulligare. Hehe. Imorgon är det första karnevals dagen, och Andreas Johnsson spelar klockan 23.00. Det ska jag inte missa! Vad har ni hittat på idag?

Comments
myyyyyyyzan <:

du är så söt! i wanna be thin as yå D: <3

2010-07-14 @ 23:58:39
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Toffie

Du är inte äckligt smal, jag skulle döda för din kropp! D:

Du är jättefin! ^-^

2010-07-15 @ 00:01:08
URL: http://ssahlstrom.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback