Jag är glad, idag!

Jag vet inte, mitt humör var bara på topp idag när jag vaknade! Kan det vara för att My har fått bubbelvatten, och hon lyckligt bubblar i det, för att bli frisk till nästa vecka? Eller kan det vara för att min mamma kommer hem idag? Eller kan det vara för att jag ska klippa och färga håret på måndag? Eller kan det vara för att jag lyssnar på musik? Eller för att vi ska shoppa mycket på den otroliga rean i kalmar/oskarshamn nästa vecka?!

Ja, det är bara några få anledningar till att jag kan vara glad idag. Satt uppe till två igår, och skrev, lyssnade på musik och sånt. Sen kommer det en, säkert rätt trevlig snubbe, och skriver till mig på msn. Han tyckte vi skulle träffas, och byta nummer och sånt. Sen, när han gett sitt nummer till mig (jag gav aldrig mitt till honom.) så säger han ''Oj, vänta, har du pojkvän?''. Jag dog av skratt, nästan. Jonte bad mig bjuda in han i en konversion, så det gjorde jag. Där sa Jonte att Jonte och jag skulle förlova oss och gifta oss! Kände mig lite taskig, men vad ska man säga..? Sen sa jag till den där snubben att han inte ska stressa med kärleken, för det tar bara längre tid, då (tro mig, jag vet..). Sen tog vi bort varandra från msn, så det löste sig rätt bra.

Annars, ska jag inte göra så mycket idag. Ni får säkert låtar sedan som jag vill göra covers på. Har en rätt lång lista..
Men änsålänge får ni nöja er med en bild från förra veckan!

(numera har jag luggen helt åt sidan, så man kan se mitt ansikte, hehe..)

Comments
myyyyyyyzan <:

ÅÅÅÅH, hur kommer du se ut sedan? :D:D:D:D schwarzkoooooopf? 8D



Btw, jag ÄLSKAR att bubbla vatten så här, hahaha XD det är askul :'D <3

2010-07-29 @ 15:08:21
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback