jag är soooo stressad!

Hehe, bra svenska i rubriken, ja!
Men gosh, så stressad jag är! Min morfar kommer om en halvtimme (familjen ska äta middag och sånt där idag..) och jag har hunnit duscha och sånt som jag ska. Jag måste äta. Men igår lovade jag er en outfit bild, men jag har inte hunnit ta bilder med kameran och sånt, så jag tog med camen. Men de blev så dåliga att man knappt ser. Men ni går nöja er med dom så länge, så kommer där bättre när jag kommer hem och inte är så stressad, okej?


Blåa jeans från gina tricot (syns ej)
Röd axellös klänning (jag använder det som tröja, gina tricot 2 år sen)
Grå väst med paljetter!(bikbok ett halvår sen tror jag)

Jag skriver ut priser och sånt senare. När ni har en bättre bild. Målade även naglarna igår, blått med glitter. Ni får även bättre bild på detta senare! ha en bra dag!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback