Metallica leder..!

Ja, Jonte, kära Jonte sa till alla sina vänner att gå in på min blogg och rösta på Metallica. Ska man räkna det som fusk? Haha, nej, jag skoja bara, det är ju bara för bloggens statistik, man kanske får fler läsare. Och man får rösta på vilka man vill. Alla borde bjuda in sina vänner att rösta! Men bara så ni vet så ligger det såhär;

Metallica leder med tre röster tror jag. Eller fyra.
Michael Jackson, Tokio Hotel, Kristen Stewart(gör hon ens musik?), Green Day, Erik Grönwall har alla vars en röst. Så, fortsätt rösta!

By the way, Status Quo var bra! Hörde rätt tydligt, faktiskt! Mysigt var det.
Förutom när mina småsyskon inte kunde vara tysta.. Hehe. Vad har ni gjort idag?

FORTSÄTT RÖSTA!

TÄVLINGEN NERLAGD!

Comments
Evelina

Sure, röstar på Metallica då också :)

2010-07-28 @ 01:06:55
myyyyyyyzan <:

TH och Erik :c

Du lyssnar ju knappt på Metallica väl? XD



sv: JAAA! typ dööööööör, så gulligt!

2010-07-28 @ 05:24:46
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Birgernicoline

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-02-06 @ 14:44:53
URL: http://birgernicoline.blog13.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback