Någon som har detta rum..?

Just nu vill jag bara stänga in mig i ett rum i några månader (rummet ska vara ljudisolerat! Med gitarrer, trummor, piano och en inspelningsstudio. Kör på en bas också. OCH EN DATOR!! Speglar också, så kan jag dansa också..) och bara hålla på med musiken. Det är det ända jag vill. Jag vill inte göra något annat. Mina vänner och familj kan få hälsa på, för det är faktiskt musiken och familjen och vännerna som betyder mest. Och vänner och familj träffar jag ju varje dag, så .. What ever. Jag vill BARA fokusera på musiken.

It's the only thing i want right now.

Hör av er om ni har detta rum! (haha, ironi, ironi..)

Senare/imorgon ska jag locka mitt hår. Nästan så det blir som Michael Jackson's lockar. Jag vet nästan hur man gör. Jag hade fyra lockar i mitt hår idag, förresten.. Sov gott, alla ♥

Comments
Moa Andersson

jag kommer snart ha trummor :D

men mitt rum e ente ljudinsolerat (Stavning?) :c

2010-07-08 @ 23:50:50
URL: http://moahofsweden.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

jag önskade jag hade ett själv _ och en fotostudio!!! XD <3

2010-07-09 @ 10:20:29
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback