not in the right mood ..

Nej, jag är på dåligt humör. Jag är irriterad. Anledning=pappa stänger ner internet i morgon när han sticker till jobb, och startar det när han kommer hem-allt för att jag ska städa på mitt rum. Det tar typ, tio minuter, för det är mest kläder. Har en stor tvätthög. Har kläder jag ska använda. Har en väska som står bra där den står. Sen vill dom att jag städar min hylla. Right, det är papper, det har rätt att ligga där, samt mina nycklar och annat smått grejs. Jag ska bara.. göra det lite snyggare..

Så, om ni får sen bloggning så är det anledningen, så jag slipper bara säga det. Jag behöver bara påminna er om det, liksom. Annars har jag varit med Moa och Neliiizh. Vi spelade först gh (okej, vi gick till affären först..), green day gh. Sen gick vi ut, Neliiizh med kameran i handen, och jag och Moa med bollen, och 'spelade' fotboll. Bilder kommer imorgon då jag orkat redigera dom. Sen blev det lite andra bilder. Sen kom Robin, Alex, Emma och Julia, tror jag hon heter. Snackade lite med dom, sen stack dom, och då stannade jag, neliiizh och moa ute ett tag till och snackade. Sen gick dom hem. Och nu sitter jag här. Och är sur.

Jaja, ni får ha det bra tills vi hörs, okej?♥

Update: Förresten så väger jag 41.2 kg nu..

Comments
myyyyyyyzan <:

Elakt :o jag ska städa mitt rum nu, men mina päron kan inte stänga av internet för då kan jag inte ha spotify igång och då gör jag inget, HAHAH xD



sv: åh tack (:

okej, men då är det okej :P behöver ju inte köpa något ju ^^ har ingen aning om hur mycket pengar jag har med mig till dig liksom :P kanske typ 1000kr som mest D: allt beror på morgondagen, haha!<3

2010-07-08 @ 19:00:20
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

sv: MAHAHAHAH kan du väl inte avslöja redan idag, pucko :D taaaack ^^ grattis själv!! :D <3

2010-07-08 @ 20:42:34
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback