Now I'm a believer!

Haha, tjenixen!
Jag sitter och lyssnar på underbara Smash Mouth, dom låtarna jag kommer ihåg sen liten. Som, Allstar, I'm a believer osv.. Kan slänga in några låtar av dom senare!

Men först; outfit bilden jag lovade er. Kladdade för huvudet, för jag såg inte riktigt klok ut. Och ursäkta kvalitén, fick ta några stycken, den fokuserade helt galet. Men denna blev bäst, och jag orkade inte fixa mer. Man ser vad jag har på mig iallafall!


Vitt linne-Ingen aning, men det är ett simpelt man kan få tag på överallt!
Svart långt linne- (det är nerstoppat i byxorna och uppdraget) Cubus, för ett tag sen. It's seethrough.
Blåa byxor-Gina tricot 199:-

Det var det! Vad har ni hittat på idag?

Comments
ida

sv: jaha vad kul! haha xD hur mår du?

2010-07-26 @ 20:21:33
URL: http://larvvig.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

jag<3din garderob. C:



sv: mjah, &det är inte alltför länge kvar nu!! <3

2010-07-27 @ 08:38:00
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback