Nu är My äntligen här!

Hennes tåg var framme i Lund några minuter över sju, så mamma och jag hämtade henne där. Under tiden har vi varit hos mormor och morfar och fikat, My har spelat gitarr och keyboard. Och nu har hon duschat.

Imorgon ska vi.. åka till stan tror jag. Kolla runt lite i klädesaffärerna. Antagligen handla godis, och sen ska vi nog titta på film. För det ska regna i morgon. Vi får se hur det blir med det.

Ni får fortsätta kommentera om vilken design ni tycker jag ska ha. Jag vill fortfarande mest ha den första.. Jaja. Orkar inte ändra nu bara.

ha det bra!

Comments
myyyyyyyzan <:

ÅH JAG TYCKER BÅDA ÄR FIIIINA :D men jag tror jag gillar den "my blog is my diary" best ^^ <3

2010-07-12 @ 23:36:22
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback