Princess-

Jay Kay's låt Princess är en låt jag lyssnat på nu i drygt en månad. Jag tycker den är jättebra! Även om det inte alls är sån musik jag lyssnar på egentligen. Men, som sagt, jag gillar all musik egentligen. Eller, det finns ju vissa stilar och artister jag gillar mer än andra, men ni förstår.


Jay Kay-Princess.


Annars, idag, ska inte något speciellt göras. Jag ställde mig på vågen när jag vaknade, och idag visade den 43 kg! Kanske dags att prata med någon? Men jag vet redan att pappa läser min blogg. Men eftersom mamma erkännt att hon faktiskt är orolig, så kanske man ska säga till henne också? Vi får ju se vad som blir av saken. På tal om mamma, jag måste hem till henne och hämta saker.. men dom sakerna har ni inte med att göra, haha! ;)

Idag är vädret annars soligt och varmt. Jag har ett vitt linne, min randiga tröja utanpå, och ett par jeans med hål i. Dom börjar bli för små, då det blir nog shorts av dom sen. Annars har jag bara en god lust att köra ut hela familjen ur huset, låsa dörrarna och sjunga, dansa och spela in låtar. Eller, covers. Men så kan man ju inte göra! Jaja, vi får se hur det blir med den saken.

Have a nice day!♥

Comments
myyyyyyyzan <:

43 KILO?! Herregud. Du vill inte veta vad jag ska tvinga i dig mat när jag kommer, och du vill inte veta hur mycket jag ska kräva att du berättar hur du gör O_O' <3

2010-07-06 @ 22:06:02
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback