Tävlingen nerlagd.

Pratade nyss med en av mina vänner. Och tävlingen blir nerlagd. Pga fusk och sårade känslor. Så, jag skriver om Metallica istället, för Tokio Hotel har till och med en egen kategori här på bloggen, så där kan man läsa om dom. Jag tyckte tävlingen skulle bli kul, för att se vilken artist ni vill ha min åsikt om. Men ni ville bara ha mer Tokio Hotel. Jaha..? Jag hade ju hoppats på något annat, och eftersom Metallica rösterna var flest då av de jag kunde vara säker på var riktiga, blir det dom jag skriver om.

Bara så ni vet kommer jag nog aldrig ha en sådan tävling igen. Vill ni ha min åsikt om någon artist får ni kommentera det bara när ni vill, så får vi väl se. Eller kanske i frågestunder.

Jag är lite smått nere nu, så, ni får ha en trevlig dag idag. Jag lägger in lite bilder, så får detta bli sista inlägget för idag, trots att klockan bara är fem över halv fyra.





Comments
myyyyyyyzan <:

Åh, förlåt om jag räknas i det! Jag tänkte bara, tja.. Det känns inte riktigt du liksom, Metallica... Jag trodde det skulle ha någon personlig koppling helst, det var därför i alla fall <3



sv: ja, det har jag verkligen tänkt bli, det här är hemskt! <3

2010-07-28 @ 16:45:05
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

sv: oh, jag la inte hela skulden på mig ;) nä, men nu vet du i alla fall hur mina tankar vandrade! :D Damn, jag lovar, du skulle sett mitt face när de fick fötter och gick, det måste ha varit svårslaget! O___O'



åh. jag hade det på s-et :P

2010-07-28 @ 20:35:27
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback