the sims 2 comeback..

THE SIMS 2 GÖR COMEBACK I MIN DATOR! Eller, tja, inte min dator.. pappas dator, hihi! Jag har förut inte fått installera spelen igen, för att datorn blev seg, men så idag så sa jag att jag kunde åka hem till mamma, mest för att få sjunga ifred och spela detta för jag fick installera det på hennes laptop, men han bara ''Nej, stanna här, installera det på vår dator istället.'' Hahaha! Då gjorde jag det, och nu är hela familjen ute så jag kan göra både och (:

Även om jag inte har sovit så mycket inatt, på grund av att det var iskallt, och då menar jag det verkligen, så har jag väääldigt mycket energi. Brukar bli så när jag inte sover.

Vad ska ni söta människor hitta på idag? Jag ska fixa mer med designen sen.♥

Comments
Julia Korecic

du är söt :)

och fan vad kul.. sjukt länge sen man spela sims2.. ska nog starta mitt nu haha (a)

2010-07-25 @ 15:30:44
URL: http://kooorecic.blogg.se/
myyyyyyyzan <:

Ååååh, jag älskar sims, och JAG SAKNAR DICH! Varför bor jag i Kalmar och du i Landskrona för? Enda gången det är bra är när vi ska kika på Erik Grönwall ju, hahaha XD



sv: jaa! MAN KAN JU INTE SJUNGA! D: dör ju här! får låta hur förjävligt det vill när jag sjunger, det bryr jag mig inte om(speciellt inte när man sjunger och är totally ensam) men att inte KUNNA D'''': <3

2010-07-25 @ 15:52:25
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback