What do you want from me?

Okej, ignorera rubriken, jag lyssnar på Michael Jackson's 2Bad och så sjunger dom där.. Hehe.

Jag tänkte, som sagt, lägga ut en sånhär.. 30 dagar 30 låtar. Har letat efter en lista på google, men jag hittade inget. Liksom, en sån lista, på dag ett ska man lägga ut en låt som t.ex man kan alla orden på, andra dagen t.ex en låt som får en att minnas en särskilt plats osv. Har ni en sån lista, eller vet var man kan hitta en sån, så kommentera! Jag behöver en sån ju. Tänkte dock lägga ut det i september, för det känns inte lönt i augusti för jag är borta i början och då blir det nog ingen uppdatering alls från dator. Blir bara mobilinlägg.

Ni får ha en mysig fredag kväll!

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: haha, jo men sedan blev det värre igen XD

tur det, det har varit lite tomt i kommentarsfältet x) åh, vad mysigt :D ^^

2010-07-24 @ 16:36:59
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback