all i feel is strange

Tokio Hotel feat. Kerli-Strange.
Det är en låt som verkligen talar till mig. Den beskriver mig så bra.

Iallafall, idag är det earth hour, jag ska såklart släcka ner allt här hemma. Tror att det blir så att jag och mamma tänder en massa stearinljus och spelar gitarr lite. Idag har jag bara chillat. Vaknade, kollade tv, sen åt jag, sen gjorde jag vid mig, tog en massa bilder, och sen stack jag och mamma till mormor och morfar och åt. Vid den tiden hade redan Sidney släckt ner. Mattias spenderar dagen ( och natten ) hos sin tjej, ida, för de firar en månad idag, tror jag. Just nu har jag precis redigerat klart alla bilder. Dock blev det inte så många bra. Men jag har iallafall tagit en outfit bild och en dagens smink bild! Här kommer de.


Vit tröja-New Yorker 99:- (dock på rea)
Svart linne-Gina tricot, ingen aning om priset, längesen jag köpte den.
Lädershorts-New Yorker 169:-
Svarta leggins-vet inte var är köpt och hur mycket de kostade. Man får ju ändå tag på dom överallt..
Sen kommer en dagens sminkning också!

erasing.blogg.se berättade hur man gjorde, och gav mig idén och jag testade.


Sen kommer här tre andra, nytagna bilder!:D

Comments
Bettina.

fina bilder :D

2010-03-27 @ 19:12:26

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback