birthdayparty

Idag är det lördag och idag är det kalas. Och final i melodifestivalen. Mycket spännande. Jag tror att typ Erik kommer vinna. Hoppas inte på Pernilla. Jag röstar på Darin och Salem Al Fakir. Salem Al Fakir ska dessutom ha Björn Gustavsson som pianist (?). Jaja, det ska bli spännande! Det har gått så fort! Men det hela är ju inte över än, vi har ju Eurovision Song Contest i Norge också kvar att avklara!

Iallafall, så är det kalas idag, för mamma. Min lillebror ska också ha kalas idag. Man känner sig lite taskig som inte går på hans också, men man kan ju inte dela på sig, och vara på två ställen samtidigt. Det blir iallafall kladdkaka idag! Och det ska bli trevligt att träffa Evelina idag! Även om det inte var såå längesen! Hon är så trevlig! Och det är synd att moster och Baxi, Elli Pierre och sandra inte kan komma, Baxi var tvungen att åka till akuten. Ja.. jag har ju lovat att skriva om Melodifestivalens vinnare senare ikväll, så då får jag ju göra det..

Nu har jag faktiskt inte så mycket mer att säga, än att mitt hår och smink blev perfekt idag! Ha det bra! Det kommer en veckans låt senare också!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback