But i'm not afraid.

Hej! Jag är hemma från skolan! Tidigare än väntat-vi fick håla på musiken ( fan ). Men det var skönt att gå hem tidigare. Musik är den sista lektionen på måndagarna. Jag lyssnar på Silverstein-Apologize. Ni måste kommentera min cover nu! Jag vill ha massor med tankar, åsikter och så vidare om den! Och ni får säga till andra låtar ni vill höra från mig! Nu ska jag iallafall kolla upp några låtar på keyboard/gitarr så jag vet vad jag ska spela in nästa gång! Hittar jag ingen låt jag kan göra, så kommer jag nog påbörja ett stort projekt med Zoom Into Me. Jag kan inte spela fingerspel och sjunga samtidigt, det blir helt konstigt då, men det får bli när jag är ifatt med pluggandet, jag ligger typ en vecka bak, eftersom jag var sjuk hela förra veckan typ.

Nu ska jag lyssna på Kings Of Leon och kolla upp lite låtar, och sen förmodligen plugga! Ha det bra sålänge (:

Kings Of Leon <3

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback