Come and kill the dream i had

Jag älskar den meningen från Alien-TokioHotel. Hej, förresten!
Jag gick ut med Natalie och Rebecca efter jag hade hämtat lillebror från dagis, mycket trevligt! Tyvärr blev det inte så trevligt när vi stack till Dennis och Dzenan. Vi skulle tydligen sticka till någon husvagn som hade brunnit för någon dag sen vid sjukhuset? De höll på med den, sen kom det några ankor gående förbi oss, och de skulle tvunget börja jaga dem och kasta saker på dem?! Jag blev så sjukt arg och irriterad på dom! Låt djuren vara! Vi förstör deras värld, liksom! Rebecca hade dock Dzenans jacka och hotade med att kasta in den i den brända husvagnen, men hon vågade. Jag var sjukt nära på att göra det. Respektlösa människor är vad Dennis och Dzenan är! Men det var inte det ända. De tog sedan Natalies mössa och mobil. Natalie och Rebecca sprang runt och jagade dom för att få tillbaka dem, och sen skulle Natalie rubba ner Dzenan, men det gick fel då, så hon blev väl ledsen och sur och stack. Jag, Rebecca, Dzenan och Dennis satt på någon bänk för att vänta på henne. Efter ett tag så skrev jag till henne och frågade var hon var, och hon satt vid ankdammen. Jag gick dit, och de andra följde med. Där började de fantomed börja kasta stenar och pinnar på ankorna i den dammen! Fyfan vad jag skrek på dem, jag sprakade dem nästan. Och det är inte ofta jag vill slåss. Våld löser inget, och de gjorde det inte på dem heller. Sen var de så jävla dumma att de skulle gå fram och reta Svanen, fyfan vad rädda dom blev för den. Sen höll de också på med Rebecca och Natalie, de tog deras saker, de sparkade på dem och allt! Dzenan rubbade Rebecca, hon låg på marken. Dennis stod då och sparkade på henne?! Dock inte hårt, men ändå?! Fatta vilket utbrott jag fick! De har ingen respekt för något, ju! De kommer inte komma långt i sina liv, det kan jag säga! Sen skulle de fortsätta hålla på med ankorna, då klarade jag inte av det. Rebecca, Natalie och jag, vi stack. Respektlösa jävla människor!

Det är andra de förlorar sin respekt hos mig. Jag tänker aldrig respektera dem längre!
Första gången jag träffade dem hade jag med mig en väska med massa saker i. De vände upp och ner på väskan i Natalies rum och plockade till sig saker. De tog tex mina nycklar och mitt busskort. Jag missade bussen tack vare dem! De tog dessutom lång tid innan jag fick tillbaka mina saker. Jag tänker aldrig i hela mitt liv träffa dem igen. De är galna. Idioter! Respektlösa! Och ni vet ju vad jag tycker om respektlösa idioter till människor. Jag skäms över att vara människa med såna respektlösa idioter, ibland! Det är fel, så fel. De borde bli utvisade. Eller straffade! Hårt straffade, väldigt hårt straffade. Jag till och med till dom att de kommer hamna i helvetet, för de är så jävla respektlösa. De skrattade, men det skiter jag faktiskt i. Jag, Rebecca och Natalie gick hem till Natalie, var där, sen gick vi hem till mig, och nu har de gått hem igen.

I morgon ska jag handla skor!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback