Doctor, doctor give me medication !

Jag tyckte Elin Lanto's bidrag passade in lite i rubriken, för idag ska jag nämligen till doktorn! Vi ska kolla upp felet på min mage och mitt huvud. Eller, inte mitt huvud. Men magen iallafall. Jag ska säga allt. Nej, men jag ska säga att jag knappt kan äta ibland, och sen efter två dagar kan jag inte göra något annat än att äta. Och att den krampar ibland, och sådant. Klockan sju i morse bekräftade pappa att jag skulle få stanna hemma idag, och att han skulle ringa dotkron. Jag ska dit tjugo över två. Jag skulle ju jobba i skolan idag, och missar tyskan. Damn. Fast det var ju jag som sa att jag skulle bli hemma. Jag får fråga Frida sen vad vi började med på Tyskan idag. Nu ska jag iallafall spela lite gitarr, plugga lite och ta något att äta. Hoppas ni har det bättre än mig, iallafall!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback