Förra veckans låt

Jag gav ju er inte en veckans låt, förra veckan, bara för att jag glömde bort det!
Ni får det nu istället, faktiskt!

Och den är..

John Mayer-Who says

Det är en mycket vacker och trevlig låt! Jag älskar både hans röst och gitarrspelandet!
Och för att det faktiskt redan är måndag, så får ni en ny veckans låt på Torsdag!
För jag tänkte egentligen ge ut dom på Fredagar, men då är jag ju i Göteborg hela dagen, och köar/är på konsert.
Och måndag kan man ju inte ge ut dom på, för tänk så hittar man en annan och bättre låt senare i veckan? Och man kan ju inte ha två..

Jag tänkte på en sak när jag var i skolan idag.. Men jag glömde det! Typsikt! Det var något jättebra jag ville diskutera i bloggen, men jag glömde bort det, helt hulx flux!
Konstigt, va?

Nja, det är rätt likt mig faktiskt, att glömma bort saker.. Jag kan stå med min mobil i handen och fortfarande undra vart f-n den är! Haha! Sen bara asgarvar jag när jag hittar den i min hand! Och jag blandar ihop ord också!
Men jag glömmer rätt fort igen vad jag sagt, så man måste nog nästan uppleva det..

Aja, ha det bra! Ska ladda ner Jesus Christ Superstar (med ola salo) och den senaste This is it verionen ( där man får extra meterial också! ) Och jag tänkte vara snäll att ge er en dagens outfit, men jag kommer inte ihåg vart jag har köpt mina vanliga ljusgråa byxor (med hål sen jag trillat någongång..) och en tokio hotel tröja, där Bill har den lilla manen! Alltså, inte lika tjockt hår som när han hade den, 2008 och halva 2009!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback