home from school

Jag har nästan precis kommit hem från skolan!
Det var ingen jobbig dag i skolan, även om tisdagar är till halv fyra. Vi fick sluta tidigare, för ungdomsmottagningen var och pratade med vår klass. Vi fick kondomer, hehe! Jag tog en med choklad smak och en med banan smak! Om ni ville veta, alltså.. I don't actually don't give a shit of which flavour it is.

Iallafall.. jag tänkte ju spela in någon cover idag, men det är fortfarande mycket osäkert. För det första måste min familj typ sticka någonstans, och för det andra så vet jag inte vilken låt. Kanske ''Let it Be'' med Beatles, eller World Behind My Wall med Tokio Hotel, eller Zoom Into Me. I have no idea.
Jag har börjat bli helt galen! Jag kan säga något extremt som ingen skulle kunna tänka sig höra från mig, och när jag säger det, blir personen helt förvånad och säger oftast ''va'' och då säger jag som i Fucking Åmål ''jag skoja..''. Haha, har ni inte sett den filmen, så gör det! Det var en sån film som alla hade sett och älskade i sverige när min kusin som är 21 var liten!

Min frökens och min konversion idag;
Hon: Vem är det du ska se i Göteborg på fredag?
Jag: Tokio Hotel.
Hon: Åh, vad häft..
Jag: MHM!!!*bitchsound* hahahahahha, det blev helt fail! Inte bara med bitch ljudet, utan jag avbröt henne i mitten av ordet också! Shout!
Iallafall, nu ska jag inte babbla, jag ska kolla runder lite på internet, och sen kanske jag kommer på något att skriva om! Och jag är skit sugen på att ta nya bilder, men jag har inga fotoidéer!

Ha det bra, sålänge!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback