Låten som jag lyssnar på för att må bättre

Jag har en låt som jag alltid lyssnar på, som typ stöttar mig i svåra tider. Den påminner mig mycket om Michael Jackson's död, och först nu har jag kommit på att jag aldrig lyssnade på den låten när han gick bort. Jag kanske var för förstörd, deprimerad. Den kanske bara skulle gjort det värre då? Men nu går det utmärkt och den får mig att fundera, att han kanske sitter på ett moln där uppe och tittar ner på mig och hjälper till att förverkliga mina drömmar och bygger upp min framtid. Ibland känns det så. Det gjorde det på Tokio Hotel konserten, för då var jag riktigt lycklig. Här kommer den iallafall..

Hilary Duff-Someone's watching over me

Visst är den fin? Vackert.
För övrigt har jag inte hunnit plugga än. Vet inte om jag pallar göra det idag heller, jag är otroligt trött. Huvudvärken börjar komma smått också.. Jag hittade accord till Kings Of Leon-Use Somebody. De var lätta accord, accorden till Apologize var typ bara barréaccord och såna kan jag knappt. Jag får lära mig dom!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback