Måndag !

Tjena! Nu är klockan strax tolv, och jag har väl sovit tills nu, antar jag.
Just nu är jag hemma själv, och det är jävligt skönt, jag har inte varit det på ett tag, och då känns det bra att kunna slappna av. Nu när jag slappnar av, helt ensam, så lyssnar jag såklart på Ney Matogrosso, och Nezca! Jag lovar er, att de funkar! De får er verkligen att slappna av! Deras musik, då alltså. Den är så vacker. Dude.
Fast nu var jag så barnslig att jag bytade till ''Är Du Vaken Lars?'' med Gullan Bornemark.

Nu ska jag fortsätta att sitta här och göra bara ingenting. Jo, jag ska sjunga och spela gitarr. Jag kommer vara hemma själv hela dagen!!! WIHOO!!!

Comments
Victortirill

This site is professional and to the point.

2012-06-19 @ 13:14:02
URL: http://victortirill.unitblog.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback