siick


en gammal bild..


*läs rubrik*
Jag stannade hemma från skolan idag. Jag är jättetrött på min huvudverk och illamående. Och jag vill byta teckensnitt i bloggen, till typ, arial. Jag har någon cepe text nu. Iallafall, min bror väckte mig vid nio, innan han stack till skolan. Han går på gymnasium, han har ashärliga tider. Sen har jag duschat och pluggat och glott tv. Det blev inte så mycket pluggande, för jag förstod inte så mycket. Haha. Så, jag lästa typ ett kapitel i tredje twilight boken. Måste f-n läsa ut den innan filmen har premiär, i typ juni. Igår gick jag med i en tävling där man kan vinna soundtracket och två biljetter till premiären av ''Remember Me'', en film jag kollat trailern på asmånga gånger, och hemskt gärna vill se! Inte bara pågrund av att Robert Pattinson är med, filmen verkar ha en intressant handling också! Men jag svarade fel på en fråga, om när den hade premiär, så jag vinner nog inte. Men det gör inget, för mamma har redan lovat att jag ska få se den, tror jag.. Iallafall, jag tänkte sätta upp nya plancher i mitt rum också, men jag har inte orkat, och tror inte jag gör det heller. Och jag vet inte heller om jag orkar dra till skolan i morgon, jag känner mig inte tillräckligt bra än. Men isåfall går jag nog på fredag (?). Jag känner fortfarande att jag måste vila ut efter Tokio Hotel konserten, den tog seriöst all min energi. Det är nog inte så bra att gå upp klockan fyra på morgonen och åka bil i två timmar och köa sen hela 12-14 timmar i -12. Ehehehe. Jaja, nu ska jag snart äta!

Ni får ha det så bra!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback