tandläkaren

Nu har jag precis kommit hem från tandläkaren!
Han spännde båda tandställningar, jag fick ingen ny, än! Får nog det nästa gång.
Nu har jag jätteont i en av tänderna, och det är den min överläpp vilar på, och när jag rör på överläppen, så får jag svinont, så jag ska nog inte säga så mycket i skolan idag. Om jag fortfarande ska dit för jag ska säga till pappa att jag inte ens kan snacka. Eller, aah, kan och kan, jag kan ju, men det gör jävligt ont. Bättre att ligga hemma och vila så de går över till ikväll/imorgon/fredag. Shiiit, vad ont jag får när jag gapar! Nu ska jag skicka ett sms till han; jag kan knappt prata så ont jag har.
Fast, det har ju varit värre..


Jaja, jag gör väl ett inlägg senare!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback