Tisdagen den 30:e mars.

Vet ni vad jag kom på?
Jo, Georg fyller ju år i morgon! Grattis Grattis!
Jag kommer ihg förra året han fyllde år, då gjore jag och Natalie en kladdkaka till honom, men vi åt upp den själv, hehe.. Jag vet faktiskt inte om jag ska göra något till honom i morgon. Jag ska ju spendera hela dagen på TjejMäsan, så jag kommer inte ha tid på dagen. På kvällen kommer jag säkert inte orka. Vi får se hur det blir med den saken!

Idag ska jag iallafall handla skor! Mycket trevligt! Fast, vi kommer få stressa mycket, säger pappa.. Jag måste ju hämta ut pengarna innan vi kan handla dem, så vi måste antingen stanna till på ica kvantum här i landskrona, eller så måste vi först in om center syd. Jaja.

Tänkte mest bara säga att jag lever. Nu ska jag duscha! Mitt hår är överfettigt, och då menar jag verkligen det. Helt äckligt. Blöööö! Och just det, jag skulle säga att jag drömde om Bill inatt! Men jag kommer inte ihåg vad.. bara att vi var tillsammans ( wow, det var ju något nytt.. ) och att han var verkligen.. kärleksfull och glad! Men det är det ända. Jag har bara en bild av honom när han står där, är lång, håller om mig och ler som bara den! För sen vaknade jag vid nio tiden, för att min syrra höll på i rummet, sen gick hon och då somnade jag och drömde något annat, som jag inte heller kan komma ihåg, eftersom jag koncentrerar mig så mycket på att komma ihåg den andra drömmen, haha!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback