Tjejmässan 2010 !

Hejsan! Idag var jag på tjejmässan! Mötte Rebecca, Natalie och Sofie utanför ungefär kvart i tolv. Allt började tolv. Vi hade mycket trevligt. Jag hade iallafall! Hihi, Reza tyckte om att prata med mig, och hon märkte tydligen att jag sjöng med i låtarna hon hade, (hon körde bara covers på gamla låtar) och hon bara ''Är du också sångerska?'' Jag bara ''Jadå!'' hon bara ''Åh, sjunger du ofta?'' Jag ''Haha, ja! Varje dag'' och hon bara '' kan du inte sjunga för mig?'' Jag bara ''haha, nejnej, jag vågar inte!'' Och när Mariette frågade alla om någon skulle söka till idol, jag bara '' JAAAAAAG!!''. De var mycket trevliga!



Här kommer på Mariette!

Hon råkade prata när vi tog bilden. Hon sa; vilken fin kamera. Haha.

Här är deras autografer.


Alla bilder jag har är större i datorn, de blir bara mindre på bloggen.

Här är bilder på Ella och Jenny Ådeborg. Om ni vill ha bilderna, så skickar jag dom till er! (även dehär är större i datorn.)
Ella:


Jenny:


Det var allt för idag! Ville bara säga Grattis till Georg Listing ( bas i Tokio Hotel ) som fyller 23 år idag!

Såhär såg jag ut idag, förresten.


Ha det gött!

Comments
m

2010-03-31 @ 20:14:49
myyyyyyzan <:

2010-03-31 @ 20:14:59
URL: http://m
myyyyyyzan <:

Guuuud :O Har du träffat Mariette ._. Nu blir jag avis :O Och så är du så jävla söt med! Gosh! ♥

2010-03-31 @ 20:15:45
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
claudia.

fina bilder du har tagit såg dig där x)

söta är mary & Reza ;D

2010-04-01 @ 12:24:43

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback