Vinnaren av melodifestivalen är...

Anna!(?). Jag förstår inte. De måste ha räknat fel. Seriöst, jag fattar inte!
Salem använde sig av Björn-som sagt. Darin hade nya kläder-som sagt. Andreas var fantastisk och jag funderar på att göra en cover på hans låt Glorious. Det får bli nästa vecka. Jag blev förvånad över att Erik inte vann. Eller Pernilla. Eller Ola, jag blev lite rädd att han skulle vinna där ett tag.. Han har tydligen växt upp och spelat fotboll här jag bor hos mamma, i asmundtorp. Alla här bara ''oh my god!'' och jag bara '' jaha, okej ..?''. Eheh, han är inte riktigt min typ, men hans låtar är ju helt okej. Eller, iallafall 'Natalie'. Jag tyckte det var lite synd att Darin inte vann, eftersom han har lite Michael Jackson i sig. Och han överdriver inte, man bara ser att han har det i sig. Iallafall.. Anna's låt.. den är väl helt okej, men inte i Eurovision Song Contest. Jag gillar inte riktigt hennes röst. De hade låtit bättre om någon annan hade sjungt den, eller om hon inte hade haft den där... rösten i den låten. Men inte ville jag att hon skulle vinna. Men jag är glad för hennes skull, ändå. Men vi kommer inte klara oss så bra i Eurovision, tror jag.

Jaja folket, där fick ni det jag lovade. Lite vad jag tyckte om vinnaren och låten.  Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, för jag är riktigt trött! Ska lägga mig och lyssna på lite musik, så somnar jag snabbare.

God natt!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback