Björnbär &blåbär - hur lika är de egentligen?

Hej på er! Tja, där - i rubriken - har ni dagens fråga. ÄNSÖÖÖRH! Haha, nej jag skojar bara!
My här, som vanligen bloggar på musicisthedrug.blogg.se! Josefin har icke dött, men hennes internet har tyvärr. Hon bad mig kika in här och säga det till er, och att hon ska börja träna på dansen till mr. J's underbara låt They Don't Really Care 'Bout Us! Toppen tycker jag! Riktigt härlig låt där, själv väntar jag dock på att hon ska mixa ihop världens knepigaste och coolaste dans till Dogs Unleashed... ;)

Anyhow, nu har jag lite drawing och lite thinking to do - ni kanske hör något från mig någon gång i framtiden. Who vet, jag kanske våldgästar bloggen med ett galet inlägg någon gång i framtiden ;) Tills dess - have a nice time AND! Klura ut ett bra svar på min fråga
( ge gärna en galen fråga till Josefin att svara på, hehe ;D i'm up for it too! musicisthedrug.blogg.se - read it, remember it! it's for your own best dude.. ;P )
! :D

Mit all der Liebe/ musicisthedrug.blogg.se -> moi -> My ^^

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback