Dålig uppdatering

Ja, vilken tur att jag bloggade i morse! Kommer nog bli likadant i morgon, för efter skolan (där vi förövrigt ska ta en liten utflyckt till järavallen och orientera.. ugh..) ska jag till farmor och farfar, för farmor fyller år! Tror det var 64 hon fyllde.. Inte säker.

Iallafall, så har jag hämtat mina saker hos mamma. Blev lite andra grejor till i morgon också. Regnjacka, mössa, vantar och sånt.. Jag ororar mig för hur j*vla irriternade jag kommer vara i morgon för att jag inte har några andra skor än mina converse. Kanske får låna syrrans gympa skor. Man kan ju bara hoppas på det bästa!
Nu har jag iallafall pluggat och fixat natalies header. Nu ska hon bara acceptera den på msn.. Hon är inte vid datorn.
Jag ska fortsätta kolla runder på olika sajter och sånt, kanske komma på nya idéer till min blogg! Jag vill ändra headern, kanske bakgrunden också.. Vi får se.

Ha en härlig tisdagskväll ♥

Comments
myyyyyyyzan <:

Sv: vet du, du är den första(tja, okej, efter MJ då, hehe) som jag tänker på när jag ser hans namn, en bild på honom, hör en låt med honom osv. Jag önskar jag kunde återuppliva honom bara för att du skulle få träffa honom seriöst. Even if he's not here, and walking the earth anymore, så är han en del av vad som betyder mest för dig. Som Bill för mig. Fler människor borde förstå allt han egentligen gjorde. Allt han egentligen försökte förmedla. Låten om Susie är bara en av miljoner saker han gjort för att försöka få världen att bättra sig. Gud, världen skulle behöva bestå av folk med hans hjärta. Fuck his goddamn doc.



Btw, det är okej med låg update ibland - och hälsa farmor nästa gång du möter henne att jag önskar grattis, will ya? 8D <3

2010-05-11 @ 22:05:11
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback