För mycket plugg

Förlåt!
Jag hann inte blogga igår, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det! Jag fick dåligt samvete för det idag, men det har varit så mycket plugg. Nästan lite för mycket! Jag vågar inte ens tänka på hur mycket jag har att göra på fyra veckor. Igvarningar kommer nästa veckan, och jag kommer ha i många ämnen, men de kan jag fixa. Men ändå. Det stressar mig. När jag tänker på hur mycket jag har att göra (ja, jag måste tänka på det ibland, för jag måste ju lösa det..) så vill jag bara spy.

Igår var jag iallafall med Becca ett tag efter skolan, känns som om jag inte träffat henne på länge, fast än att jag träffade henne i måndags, tror jag det var. Men sen duschade jag, och sen pluggade jag matte som jag inte förstod något av. Idag pratade jag med kuratorn igen på so och engelskapassen. Hon tyckte att jag är väldigt speciell och att världen behöver fler personer som jag. Hon är så snäll! Men, jag har ju faktiskt berättat en massa saker om mig själv till henne som inte ens mina närmsta vänner vet, och det är nog bra om de inte vet det. Jag är bara glad att jag får snacka av mig hos någon som verkligen kan lyssna (inte för att mina vänner inte kan de, för de kan dom, men de vet inte hur jag ska göra för att få det enklare, och de vet oftast inte vad de ska säga, därför är det skönt att en vuxen ska veta om det också).

Nu har jag inte mycket mer att säga, jag och mamma ska snart sticka till mormor och morfar och äta middag där. Min bror är redan där. Hejdå, ha en trevlig kväll! (kommer säkert blogga om hur snygg och bra martin stenmark är i så ska det låta ikväll..)

OCH JUST DET! Jag fick hem min hoodkofta jag gjorde på syslöjden, jag fick den igår! Jag ska fota den senare så ni får se den ;)

Strike a crazy pose!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback