Friday

Tjena hopp! Jaha, idag är det fredag!
Idag hade jag bara tre lektioner i skolan, för vi har håla på hemkunskapen! Så, jag hade rast från 09.40-12.45, då var jag och Evlina här hemma hos mig och åt, tittade på Shan tha man och lite Michael Jackson klips. Tyska provet idag blev katastrof.. även om jag skrev rätt mycket för att inte kunna något, så är det ändå jag mycket jag missade många poäng på.. Alltså betyder detta att jag eventuellt måste göra om terminens två tyska prov igen. Och jag har ingen aning när jag ska ha tid med det. För på måndag har jag inte tyska. Och på tisdag har jag, men jag ska till tandläkaren och få ny tandställning, så jag missar den tyskalektionen, och jag kommer säkert vara hemma resten av dage pga att jag kommer få ont i tänderna. Och på onsdagen är det gymnasie besök fram till efter omprovspasset, plus att jag inte är säker på om jag går i skolan då, för tänderna. Och på onsdagkvällen åker ju jag iväg. Jaja, det löser sig väl.

Igår lovade jag ju er att jag skulle skriva om snygga outfits idag, och det ska jag! Men inte än.. jag är så sjukt sugen på att handla en ny garderob, för jag är så trött på mina fantasilösa tråkiga tröjor. Så, jag ska kolla på lite kläder på internet som jag ska önska mig, eller bara avguda. I sommar har jag bestämt mig för att lite av pengarna som jag eventuellt kommer få på min födelsedag, ska gå åt några michael jackson plagg på ebay! Det får bli dom billigaste.. iallafall, återkommer snart med snygga outfits!

Comments
b r o w n e

jätte fin blogg :)

kolla gärna in min ;)

2010-05-28 @ 17:04:56
URL: http://elisabethbrowne.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback