Godmorgon!

Har det någonsin hänt förut att jag bloggat innan jag stuckit till skolan?
Tror inte det, va? Jaja, jag har mina anledningar.. Jag ska iallafall gå om ca tio minuter, för det tar fem minuter för mig att gå till skolan. Jag var där kvart i igår, och det var inte kul att vänta. Jag sprang in och ut på toaletten hela tiden, som en yr liten höna. Dagen börjas med att boka pass till idag. Sen ska vi ha matteprov, och sen kemi prov. Sen tror jag att sista lektionen bara ska gå åt att läsa. Jag har ingen lust att plugga för mycket i skolan idag, eftersom jag efter skolan ska till mamma och hämta grejor. Lite skolböcker, lite skor, lite pengar. Jag ska ju som sagt till Center Syd på fredag, då vill jag inte gå med mina converse. Icke! Då ska jag gå i högklackat, dock inte så höga som jag hade förra gången. Jag vet inte, ni får bild på dom!

Nu måste jag sluta skriva, ska kanske ta en macka om vi har några, så min mage inte kurrar lika mycket i skolan som igår. Ha en bra tisdag ♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback