Hemsk orientering

Ja, rubriken säger det mesta om dagen.
Allt började med att det regnade som tusan. Men jag visste att det skulle regna, så jag hade regnjacka. Jag fick börja med att springa själv, och hann hitta 1an,2an och 3an innan jag stötte på ****** och *****, som inte kunde hitta trean eller fyran. Jag kunde inte heller hitta fyran. Så, resten av vägen gick jag med dom. När vi hade tre kvar så började det åska och blixtra, och regna ännu mer, och vi vara alla genomblöta. Vi var en eller två ifrån att bli godkänd, men vi gav upp eftersom vi inte hittade dom sista, och alla satt i bussen och väntade på oss. Jag har varit hemma i typ två timmar nu. Ätit lite och sånt. Nu ska jag duscha, sen ska vi nog till farmor och farfar vid fem (:

Ha det bra ♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback