Lookbook.nu

Jag gillar sidan faktiskt! Många snygga kläder, och jag valde ut fem favoriter av det jag sett idag.

Lookbook1.

Totaly my style! Även om jag inte har såna blåa byxor. Jag har ju dom i beiga. What ever. Jag älskar älskar älskar koftan! Skorna är också söta, och det passar till hela outfiten. Jag ser bara mig själv i sånahär kläder, även om jag aldrig köper såna kläder. Jag kanske köper det någon dag, vad vet jag? Jag älskar den iallafall. Men, det förvånar mig för det stod på sidan att hon bara var 8 år. Kan det stämma? Hon har ett litet ansikte, men jag tror inte hon skulle haft såna skor om hon var åtta år..

Lookbook2.

Den här stilen är en stil jag använder ofta. Den randiga tröjan, svarta leggings (byxor i mitt fall..), svart väska. Så såg jag ut nästan varje dag förut. Men jag hade ingen jeansjacka. Jag vet inte vad jag ska ha för jacka i sommar, jag måste fixa en snart. Kanske blir det en jeansjacka? Vi får se.. Jag ser mig själv väldigt mycket i denhär stilen, för som sagt så gick jag ofta omkring klädd såhär förut. I höstas/vintras. Den är iallafall mycket snygg!

Lookbook3.

Jag älskar denhär också, och kan se mig själv i även denna! Eller, det kan jag i alla jag valt ut. Väskan är väldigt fint. Gråa byxor med likadan färg på koftan! Lovely! Men, jag tror att det är den randiga tröjan som gör det hela. För, det är ju rätt färglöst och mönsterlöst. Enfärgat alltihop liksom, förutom tröjan. Jag tror det är svårt att bära upp så enfärgade och inte så mönstrade kläder, ibland ser det för vanligt ut, och då blir det bara tråkigt. Men hon gör det galant!

Lookbook4.

Ååh, kärlek kärlek kärlek! Jag älskar hennes kavaj/kofta, eller vad man nu ska kalla det. Dock så är hennes linne under lite väl.. genomskinligt? Hade passat med ett gråblått linne under. Och jag gillar att hon tog en hatt till det! Liten och rund. Sen älskar jag hennes hår (förutom att det är missfärgat..), hon passar bra i mittbena! Jag vill själv ha mittbena, men för det första så ser jag inte bra ut i det just nu. Jag har för mycket uppklippt, och för kort lugg. Jag håller på att låta min lugg växa ut, och sen när den är tillräckligt lång ska jag testa mittbena igen, ser det inte bra ut, klipper jag lugg. Låter bra!

Lookbook5. (sisa bilden, men det är den bästa!)

AAAAAAAH! Ska vi härma Kissie? Men vi ändrar det lite; Soo Josse-style!;) Haha! Men, det är ju det! Jackan! Jackan, ååh jag dör! Jag älskar den! Hade jag sett han ute på stan hade jag nog bokstavligen tagit av min gamla vinter skinnjacka och gett han den, i byte mot hans jacka. (notera att det är en kille också!). Jag skulle gärna vilja se den i svart, mörkare grått eller vitt. Men den är vacker iallafall! Svarta byxor, skor och vitt linne till är väldigt snyggt. Det är väl det man brukar ha till såna kläder, eller? Jag älskar den iallafall, och letar faktiskt efter såna kläder just nu, men de finns typ inte. Det finns bara kavajer.. Har faktiskt funderat på att köpa en grå kavaj. Jaja.


Så, det var det! Jag tycker detta var ganska kul! Jag kanske borde skapa en kategori där jag kan göra sånt här, typ en gång i veckan? Ingen dålig idé, det gör jag!

P.S. har ni märkt att jag inte gav er en låt igår? Det har jag gjort, och ber om ursäkt, och måste säga förlåt en gång till för att jag inte gör det idag. Jag har slut på idéer om vilka jag ska ge ut till er. Där finns så många bra, men man vet ju liksom inte vilka man ska lägga ut. Jag ska kolla lite runder på youtube, så kommer jag kanske med en innan eller efter Så Ska Det Låta!♥

Comments
Linnie

Svar: Okej. Tack för att du tycker till! Jag gillar båda två så mycket, tycker den till vänster har snyggast rygg medan den högra har snyggare framsida! Haha :}

2010-05-29 @ 16:20:08
URL: http://linnie.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback