..lunchrast..

... har jag nu! Jag tycker det är kul att skriva så, det gjorde jag igår med. Alltså, det med rubriken.
Iallafall, så har jag och Evlina varit hemma hos mig och ätit middag, och ska snart gå tillbaka till skolan, där jag ska först ha svenska, sen ska jag och Evlina ha syslöjd ihop!
Efter skolan ska jag till stan och handla den bikinin, så jag får det gjort. Sen ska jag plugga tyska, för jag har prov i det i morgon.

Hejdå, sålänge. (kommentera nu vad jag ska skriva om sen, om ni vill att jag ska göra fler inlägg idag!)♥

Comments
myyyyyyyzan <:

MEN GRRR. du är pure mean! klart jag vill att du ska blogga mera! men... WTF SKRIV OM NÅGRA SNYGGA SOMMAROUTFITS?! :D We love! :D

men ni bokade tåget sedan väl? D:

2010-05-27 @ 15:16:38
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback