Shopping

Tjena!
Eheh, jag ursäktar så mycket för att jag inte la in bilder på koftan igår, men mitt icke-sammarbetsvilliga-internet ville inte funka.

Jag blev väldigt förvånad när jag upptäckte att Martin Stenmark inte var med i Så Ska Det Låta. Jag menar, det stod ju på deras hemsida? Varför var han inte där? Jag blev klart lite besviken, men Kevin Borg (som jag har fina minnen med, hehe..) och Sebastian Karlsson (heter han så?) var där, och de är duktiga, likaså de två tjejerna som var där.

Idag har jag och mamma, mattias och ida iallafall varit på Väla Centrum och shoppat. Jag samlade på mig lite saker. Bland annat The Ark's nya tidning, där man får deras nya skiva också! Jag älskade ju dem i femman och början av sexan. Så, jag köpte den. Jag har även fotat till er.


Chinos-Cubus, 299:-
Linne-BikBok, 149:-

Jag fick en fin ring på köpet när jag handlade linnet.
Jag är väl medveten om att den har tappat färg. Det fanns en låda vid kassan där man kunde välja vad man ville ha, och där fanns inte många såna ringar, men alla hade tappat färg. Jag ska ta av allt det vita och måla på vitt nagellack istället.

Sen kommer det bilder på koftan (:

Ja, så ser den ut, och jag har gjort den helt själv! Vad tycker ni om den?

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback