Starkt vg i musik

Jupp, jag är nöjd! Jag skulle ju helst vilja ha ett mvg, jag menar, vem vill inte det egentligen? Det finns folk i min klass som har mvg, medans jag bara har vg. Men min musiklärare sa till mig att jag borde satsa på ett mvg i nian. Jag spelade och sjöng World Behind My Wall med Tokio Hotel och han uttryckte sig såhär ''Du har en väldigt fin klang i din röst, och det lät skitbra! Sen skulle du kanske kunna testa att sjunga den med mer luft bakom rösten, liksom'' Ja, vad mer kan jag begära? Jag är nöjd!

Jaja, nu ska jag inte sitta här och tjata om att jag är nöjd. Jag ska redigera en bloggdesign till Moaa, och sen vet jag inte mycket mer vad jag ska göra.. jag ska plugga lite ikväll iallafall, har två prov.



Ha en fortsatt bra måndag!♥

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback