Bakslag.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det inte ens blev ett inlägg på två rader igår! Hade inte tid att skriva när jag kom hem, för vi åkte direkt till min mormor och morfar och firade dom. Dom fyllde nämligen år i onsdags och torsdags. Sedan gick jag och sov när jag kom hem eftersom jag var så fruktansvärt trött. Men det är ju inte världens undergång precis, ni vet ju att det blir mindre bloggning när jag är hos mamma.

Iallafall, vet ni vad jag har gått runt och tänkt på hela dagen? Idag är det en vecka kvar tills jag ska se Idol live i Malmö! Jag ska få se Andreas Carlsson på riktigt! Åååh, jag är så pepp!

Just nu sitter jag här, nyduschad, och kollar lite på tv. Jag väntar annars på mat och Idol! Det är klassiskt tema idag, och jag tror att Jay kör Madonna. Hoppas bara inte att han väljer fel låt och åker ut på det.. Men Jay ska inte ut, han ska stå i finalen, om inte också vinna! Och just det.. jag har börjat tvivla på om jag verkligen ska söka på Idol när åldern är inne.. Men jag bekymrar mig inte så mycket just nu, jag håller på att jobba med min röst, så jag hoppas jag hittar det där speciella och kan utveckla det till något ännu bättre.

Bjuder på lite gammal hederlig rock n' roll ;) Live i Rio 1998.

Rolling Stones-(I can't get no) Satisfaction.

Comments
myyyyyyyzan <:

JAY VAR SÅ JÄKLA BÄST IGÅR. SCHEISSE! <3

2010-11-20 @ 15:54:52
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback