Geir fick lämna idol!

Jag tycker det är hemskt.. Men han har hängt löst nu för tredje gången, det var hans tur. Men han förtjänade inte att åka ut, det gjorde inte någon. Att det stod mellan han och Weise, gjorde mig mycket chockad faktiskt.

I vilket fall som helst, tycker jag det är sorligt. Det är min tredje favorit som åker ut ur Idol detta året. Jag hoppades ju på att få se honom i Malmö! Fast, han har ju haft rätt dåliga låtval de sista gångerna.. Om han ändå varit lika bra som när han framförde Rosanna alla gångerna! Jag tyckte faktiskt inte att Minnah var så väldigt bra idag. Jag tyckte det blev mest skrik idag. Jag förstod heller inte låtvalet förrens Peter Jihde bekräftade att det var lillebrorsan's favoritlåt.

I vilket fall som helst så hoppas jag verkligen att Geir ändå lyckas inom musiken! Hoppas något stort bolag har sett han i Idol och blivit imponerad.

Förresten, att alla idolerna fick köra ''All I Need Is You'' såg jag fram emot, och det var faktiskt riktigt bra! Mycket glädje och energi. Men jag kan inte neka till att Andreas själv sjunger den bäst!;)

Så.. vad tyckte ni om programmet ikväll? Jag tyckte att Elin och Jay var bäst ikväll! Vad tyckte ni om dom? Kom igen nu, jag vill höra era åsikter!


Geir Rönning-Rosanna.

Comments
myyyyyyyzan <:

Både Jay och Elin var grymma igår!



Blev überglad när Elin valt Forever young(<3), en av världens bästa låtar, seriöst. Och det var så magiskt. När juryn påpekade bland annat hennes uttal, satt jag bara och stirrade. Hörde inga fel alls. Så himla vackert.

2010-11-06 @ 15:18:53
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Felicia

Min absoluta favorit är ju redan borta, vilket är lite surt (Alice då). Men min nya favorit är ju då Jay. Tycker att han är riktigt häftig och har en härlig röst. Just en sån röst som jag gillar, hah! Lite speciell, så.



Sen tycker jag att Minnah ska åka ut. Gillar inte hennes röst överhuvudtaget. Blev glad när hon åkte ut mot Alice, då blev hon ju utröstad. Men sen när Alice bestämde sig för att lämna idol fick ju Minnah komma tillbaka. Och det gillade inte jag. :c

Visst, jag hade själv blivit jätteglad om jag hade fått en andra chans i idol! Men ändå.. Hon blev ju utröstad och nu tycker jag det är lite synd att hon kommer längre i tävlingen än vissa andra, som kunde varit kvar om hon inte kommit tillbaka. Om du förstår, haha. :c

2010-11-06 @ 18:51:04
URL: http://faliciabanan.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback