Grattis Natalie! ♥

En av mina bästa vänner, Natalie, fyller år idag! Så, jag säger grattis till dig, och ger dig en länkning!; http://xturnitup.blogg.se

Jag var hemma från skolan idag med. Jag sov lite längre idag.. Började läsa Dandy igår, förresten! Vill ha den utläst innan jag ska till Idol, om jag inte redan skrivit det, hähä.. Nu ska jag iallafall skriva lite om Kristendomen så att jag kan få mitt so arbete klart någongång. Och sedan ska jag nog börja skriva på en berättelse, jag har en ganska bra idé. Som jag självklart fick när jag läste Dandy igår.

Annars händer inget roligt i min blogg nu.. Jag sitter och väntar på att det ska börja snöa så jag kan gå ut och ta några fina snöbilder. Förutom det så händer inget.. har ni några förslag på vad jag kan göra för något kul i bloggen?


Blir en bild på Natalie (:

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback