I will get there! I just don't know how..




Där har ni bilderna från igår (:

Just nu sitter jag och är irriterad över att jag inte kan sjunga ordentlig. Är förkyld. Och så är det några speciella saker jag vill lära mig nu, men det går inte så bra, haha.. Mitt huvud snurrar i en massa tankar just nu, det kanske påverkar mig också.. Men ska ändå till sångcoach imorgon så hon kan hjälpa mig.
Annars har det varit en bra dag! Fick sluta skolan en timme tidigare eftersom alla datorer var upptagna och jag och Evlina kunde inte jobba utan datorer.


Har ni haft en bra dag?

Comments
evlina

haha xD jeffla pedofil miner jag har hahaha xDDD ! värre än justin biebers xDDDD !



vad hände med den saken jag gjorde på andreas haha xD !!

2010-11-16 @ 17:57:25
URL: http://loveangelforever.blogg.se/
Anonym

varför skriver du hennes namn felstavat hela tiden ?

2010-11-17 @ 20:03:23
Sanderhelen

Great .Now i can say thank you!

2011-10-11 @ 11:05:07
URL: http://sanderhelen.blog16.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback