Imorgon = Idol tema.

Jag bestämde mig för att hitta på något roligt här i bloggen.. Tänkte att det var passande med Idol tema (förresten så är det rock tema på Idol imorgon!:D), just för att det är Idol i morgon. Har bestämt mig för att lägga in mer än ett inlägg då. Typ, ett där jag lägger ut bilder på de flesta som vi kommer ihåg från alla Idol tiderna, vilka som lyckats bäst och sedan ett där jag har min favorit.. kanske ska ta min favorit från årets Idoler, ni vet ju annars vem det blir, haha.. ;)

Nu tänkte jag hoppa i säng! En rolig sak jag kan berätta är att jag har fått in min pappa och låtsasmammas dator in på mitt rum + skrivare, så nu har jag vår miniminiMINI hemma studio inne på mitt rum! Super glad är jag! Ska även fråga om jag kan få ha en av elgitarrerna här inne, med stället till såklart, micken och pedalen så jag kan spela in när jag vill. Kommer bli super!

God natt!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback