Jag är så förbannat arg just nu.

HEJ. Jag är väldigt väldigt vääääldigt arg, förbannad, ilsken!! Hur tusan röstar Sverige? Folket röstar ju efter utseende! Det går inte att döma en artist på deras utseende, det funkar inte i musikvärlden. Dock så är utseendet också viktigt, men rösten är viktigare. Inte för att jag inte tycker om Olle, men idag sjöng han falskt, och det hörde vi alla, dock så var det några som vägrade inse det. Därför tänkte dom att ''Men han är ju snygg, man måste ha looken också'', och röstade vidare honom. Jag tycker att Olle brukar vara bra, men ikväll klarade han det inte och man har inte råd att göra fel i Idol 2010. Jag vet, även om jag inte varit där, att man inte får göra fel, för det är en väldigt stor press där. Vi blir allt mer kräsna när det gäller musik, iallafall Idol.

Nu är det min 4 favorit som åker ut. Först Sassa, sedan hoppar Alice av, sedan åker Geir ut och nu åker Elin ut! Vad fan? Vad ska hända på fredag, ska vi rösta ut Jay eller? Nej, fy och blä, JAY SKA VINNA.

Mina favoriter detta året har varit alla de som åkt ut såklart, förutom en.





Comments
Evlina

sv: hehe det e lungt gmn ;D <3 alla blir sura för nåt o man kan inte hjälpa det :P det är ju den man är :D + var det också roligt att se dej för första gången att vara sur XD (jag vet jag e knäpp XD) haha men jag älskar dej ändå gumman :3

2010-11-13 @ 10:37:54
URL: http://loveangelforever.blogg.se/
Linnea

HAHAHHA elin var så jävla kass :( har väntat på att hon ska åka ut sedan hon först kom in på audition. hon liknar en råtta :( och sjunger falskt och med finsk dialekt haha.

dock har hon cool styling sometimes. dock håller jag med om att sassa och geir borde vara kvar ^^

fast sassa är bättre när hon uppträdde på skolan än vad hon var i idol tyvärr.

2010-11-13 @ 14:56:55
URL: http://ilivemylifeblack.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback