No success yesterday.

Hejsan!

Jag har en väldigt tråkig tisdag. Ska inte göra ett dugg idag heller. Vi skulle egentligen se Saw 7 i 3D på bio, för min brors flickvän hittade tidigare tider än nio. Sedan, när jag skulle in och reservera platser, så står det att den bara går klockan nio, vilket är lite konstigt.. Däremot så var där rätt många platser kvar.. Men saken är den att vi inte kan ta oss hem efter filmen, för mamma kan inte hämta oss och våra busskort slutar funka efter åtta. Menmen, vi ringde till dom, och där var först 14 före i telefonkön. När där var 9 framför oss pallade inte min bror mer och klickade. Jaha. Så var det med det. Jag blev ju lite sur sådär, för jag vill verkligen se den, och det är tråkigt att bara sitta hemma.

Så, det är vad jag ska göra idag. Sitta hemma och tråka. Vad ska ni hitta på, denna gråa tisdagen?

Förresten, ''Top 5 pop sångare'' blev tydligen inte lika lyckat som ''top5 rock sångare''.. Inte en enda kommentar! Trodde faktiskt jag skulle få fler kommentarer där.. Ni har inga andra förslag på roliga saker jag kan göra? Just nu sätter jag ihop en rockspellista på Spotify som jag kan dela med mig av senare när den är klar!

Såhär ser jag ut idag. Okej, jag är lite glad iallafall.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback