Slappedag.

Nämen hejsan! Hur mår ni idag? Hoppas ni mår bra!

Det gör jag iallafall. Är lite smått trött, men vad gör det när det är söndag? Det är ju slappedagen ;)
Jag har hjälpt mamma mycket idag. Kände att jag gott kunde göra det, när jag fick en tidning igår.  Nu sitter jag här och gör ingenting.. Måste börja packa så smått så att jag inte glömmer något. Det brukar alltid vara något jag glömmer, hehe..

Känner fortfarande att det inte händer så mycket här i bloggen. Därför tänkte jag att jag ikväll gott kunde ta mig lite tid till att fota. Tänkte fota vatten, men det är ju svårt för man måste få väldans bra bilder för att det ska bli intressant.. Så är det för mig iallafall, jag vet inte hur ni tycker.. Så, om jag orkar så gör jag det ikväll. Sedan imorgon släpps Tokio Hotel's nya låt Hurricanes and Suns! Jag längtar riktigt mycket, man hör lite av den i en presentationsvideo för deras 'Best Of' album (som släpps i December) på Youtube, och det man hör där är awesome!

Ni får ha en fortsatt trevlig dag, så hörs vi senare! (Kommer ju visa er skylten som jag ska ha med på Ídol också!)

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback