Sleepy.

Som ni kan få ut av rubriken; jag är trött. Fast ändå inte.

Jag lovade ju er bilderna från Idol idag, men jag har faktiskt inte hunnit redigera klart dom. Otroligt jobbigt att sitta och zooma in alla bilder för att kolla om man kan använda dom. Har kanske kommit halvvägs nu, men jag fortsätter i morgon, och då får ni dom också.

Annars har jag bara spelat det nya Michael Jackson spelet idag; The Experience! Det är jättekul, ni borde testa det! Kanske därför jag heller inte skrivit till er idag, jag har ju inget att skriva, och då kan man lika bra låta bli, för det blir ju minst lika tråkigt om man lägger upp tråkiga inlägg. Eller?

Därför är det bra att ni kommer med förslag vad ni skulle vilja se!


Ha en mysig kväll så hörs vi imorgon!
Bjuder på en gammal bild sålänge!

Comments
Miichie

Ja vi skriver det någon vecka innan konserten.

Tack :)

2010-11-28 @ 20:56:29
URL: http://theyouthcharity.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback