Dag 10.

Woooooooooohooo, det är fredag!
Äntligen! Ett vääääldigt stort plus i kanten på denna fredagen är att jag fick håla på slöjden idag, så jag slutade kvart över tolv! Awesome! Dock så fick jag vänta 40 minuter på bussen, inte lika kul.. Jag har varit hemma sen klockan två, dock bara inte orkat plocka upp datorn. Har sjungt och spelat gitarr istället.

Men nu ska jag ge er dag 10's låt, och sedan ska jag fortsätta ligga här i min varma säng och bara vara!
Day 10 - A song that makes you fall asleep

Tokio Hotel-In your shadow (i can shine).
Låten väcker ett väldigt vackert minne, och av någon konstig anledning så somnar jag eller blir väldigt väldigt trött om jag ligger i sängen med den låten i öronen.


Have a nice firday, my dear!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback