Dag 16.

Någon Anonym frågade om jag visste vad guilty pleasure egentligen var. Eftersom han/hon inte lämnade ut några uppgifter där jag kunde få tag på personen, så får jag svara såhär (ska det ens behövas, det stod ju i texten?); Nej, jag vet inte vad guilty pleasure betyder. Läs texten igen där jag skrev att jag inte visste vad det betydde, därför la jag ut en låt som jag tyckte om att njuta till, eller, tja.. bara lyssna till och bara.. enjoy it, liksom. Inte på det sättet som många får upp i huvudet när dom tänker på ''tycker om att njuta till''.

Annars har vi precis haft skolval. Vi fick alltså rösta på ett parti vi tyckte ska vinna på söndag. Sedan har vi haft no, matte och lite sånt. Fick mycket beröm av min engelsklärare på förra läxförhöret. Nu har jag lunch och gick hem och åt, ska snart dra mig tillbaka till skolan. Har bara no (ja, igen) och idrott kvar. Har redan bytat om, så jag sprar på tid! För idrott är sista lektionen och efter den vill man bara hem så snabbt som möjligt.

Day 16 - A song that you used to love but now hate
Det finns ingen låt som jag har älskat, men nu hatar. Så, därför lägger jag in en låt som jag älskade förut, men inte lyssnar på lika mycket längre!

The Ark-The Worrying Kind.
(Ni får videon också {det är inte musikvideon}, eftersom den är live, för man var tvungen att ha tillstånd för att låna musikvideon.)

Tror inte det blir fler inlägg idag! Eftersom jag ska sticka ganska direkt efter skolan! Om vi inte hörs så får ni ha det så bra, så hörs vi i morgon!

Comments
myyyyyyyzan <:

sv: ja! jag höll på att börja gråta när jag såg bilderna.. FYFAN VAD HAN ÄR SÖT!!! ♥

2010-09-16 @ 12:52:52
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/
Anonym

guilty pleasure, betyder att man ska typ lägga ut en låt som du skämt över att lyssna på tex..

guilty är samvete på engelska ^^

så du kan ju göra om frågan om du vill, kanske en michael jackson låt? skrev du inte att du skämdes över att du lyssnade på honom?

2010-09-16 @ 18:33:35

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback