Dag 18.

Usch, vilken grå och tråkig dag. Fast, en sak som är bra, är att mamma, Hult och Mattias är ute och fiskar, så jag är ''hemma'' själv. Har MTV på nu, det är säkert andra eller tredje gången jag tittar på MTV utan att någon kommer och klagar eller byter kanal. Så är det alltid. Har bara MTV hos pappa, på stora tv:n, alltså, familjens tv. Och antingen så är det Teddy som kollar på Disney Channel eller spelar, eller så är det pappa och Jessica som tittar på tv. Och när Teddy inte har tv:n (mirakel när han inte har den) så hinner jag precis slå över till MTV och så kommer han in och slår över igen.. Men igår fick jag faktiskt titta lite! Det var World Stage, och jag ville så gärna se iallafall Tokio Hotel's låtar. Så, det fick jag göra endast för att filmen de andra skulle se började klockan tio. Tack för det!

Day 18 - A song that you wish you heard on the radio

Erik Grönwall-Somewhere Between A Rock And A Hard Place.
Den låten är en av de skönaste, mysiga och mest underbara låtar jag vet. Det är synd att jag aldrig hört den på radion, den är perfekt att lyssna på i bilen när man åker någonstans. Tro mig, jag vet, jag har den i mobilen!

 

Ha en mysig Lördag! Ska ni se dansfeber?


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback